Colaborezi cu o firma de marketing? Iata ce strategii ar trebui sa foloseasca aceasta

Atunci cand incepi sa colaborezi cu o firma de marketing, ar trebui sa realizezi faptul ca echipa din spatele firmei respective ar trebui sa te invete lucruri noi – sa te educe, dupa cum s-ar spune, in ceea ce priveste strategiile folosite, modul de implementare al acestora si rezultatele asteptate.

Chiar daca acest domeniu este destul de complex, orice lucru poate fi explicat. Astfel, o firma nu ar trebui sa implementeze strategii fara ca tu sa stii, macar in mare, care sunt acestea. Totodata, ar trebui sa stii si care strategii ar trebuie folosite pentru a garanta succesul unei campanii si in general, al colaborarii cu o astfel de firma.

Crearea de continut educativ, informativ, unic

In ziua de astazi, afacerea ta va creste daca produce continut pentru mediul online – articole, postari si asa mai departe. Chiar daca o firma de marketing va fi responsabila, de obicei, de crearea continutului respectiv, tu va trebui sa te asiguri ca acesta este informativ, educativ si valoros. De ce?

Ei bine, pentru ca motoarele de cautare, dar si clientii tai (atat in cazul B2B, cat si B2C) apreciaza informatiile noi si continutul structurat pentru a invata, dupa cum s-ar spune. Generalitatile nu mai sunt la cautare, din moment ce deja sunt sute de articole scrise despre acestea. Astfel, si originalitatea devine o problema de luat in calcul.

Folosirea de mesaje si expresii personalizate

Desigur, mesaje de genul preturi imbatabile, oferte de nerefuzat si alte generalitati de acest fel vor fi mereu in „arsenalul” standard de promovare, bucurandu-se de anumite doze de succes. Totusi, daca vrei sa construiesti o imagine pozitiva pentru brand-ul afacerii tale in mediul online, atunci firma de marketing ar trebui sa personalizeze mesajele si expresiile folosite in numele tau.

Chiar daca nu vei renunta la cele uzuale care iti vor aduce primele vanzari sau contracte, va trebui, la un moment dat, sa creezi un mesaj de vanzare, de exemplu, unic pentru afacerea ta.

Ghidarea dupa numere si rapoarte

Deseori vei auzi despre experti in ale marketing-ului online care se lasa ghidati de inima, sentimente si banuieli. Acesta nu este neaparat un lucru rau. Pe de alta parte, inainte de a scrie un articol, un mesaj pe social media, sau inainte de a pune la punct o noua campanie de reclame, firma de marketing ar trebui sa se ghideze, in principal, dupa numerele si rapoartele aferente afacerii tale.

Ceea ce a fost mentionat este valid si pentru modul in care firma isi foloseste creativitatea. Mai exact, tot ceea ce face o astfel de firma ar trebui sa fie bazat pe date, informatii, numere si rezultate anterioare.

Domeniul de marketing a evoluat!

Dupa cum probabil stii, marketing-ul in ziua de astazi se rezuma la rata de conversie, CTR si in general, numere – fapte, dupa cum s-ar spune. Drept urmare, firma de marketing cu care colaborezi trebuie sa foloseasca strategiile care isi dovedesc eficienta in prezent – nu strategii invechite – si, foarte rar, strategii experimentale.

Poti oricand apela la un lucru experimental sau unul invechit (doar de dragul de a-l face), dar daca esti la inceput, ar trebui sa apelezi la o firma care tine pasul cu ce se intampla in marketing.

O astfel de firma este agentia The Markers, agentie construita de experti in domeniile cele mai importante ale marketing-ului care este la cea mai mare cautare in ziua de azi, anume cel digital. Programeaza acum o intalnire cu acestia si afla cum iti poti dezvolta afacerea!